vill bara berätta ..

en sak.
som jag hoppas ni alla vänner förstår.

när ni hör av er och jag inte är så sugen på att hitta på något så beror inte det på er.
som ni säkert förstår så går jag igenom en tuff period där jag måste börja leva ett liv jag aldrig någonsin levt förut.
på denna resan så ska jag först tappa mig själv innan jag kan hitta mig själv igen.
dem här dagarna efter operationen så har jag känt känslor som jag aldrig tidigare känt förut. känslor som jag inte ens kan tyda, som jag inte vet varifrån dem kommer. det är väldigt obehagligt ibland.

så mitt nuvarande beteende beror absolut inte på att jag inte vill umgås.
för det vill jag..men jag är väldigt trött fortfarande och jag känner att allt måste få ta sin tid, jag vill inte stressa fram något, för hur det än är så har jag genomgått en väldigt stor operation och den måste få säga sitt innan jag gör mitt.

förlåt för att jag inte hör av mig. förlåt för att jag är tråkig !
men ni kanske förstår mig bättre nu, efter det jag har skrivit.

jag är iallafall otroligt glad för att ni hör av er o frågar om jag vill vara med på saker, och om hur jag mår.
det betyder väldigt mycket ! men vad ni än gör, bli inte arga om jag inte kan eller vill.
för det har inget med er att göra :)

jag tycker så mycket om er alla, och hoppas att jag kommer in i allt detta snart ! så jag kan återgå till att vara den jag vill vara, den vanliga lindisen, men som förtillfället och säkert några månader framöver kommer ha väldigt mycket tankar och funderingar.

kram från mig !


Kommentarer
Postat av: mia

du är en sån himla bra människa Lindis! Du är alltid glad och snäll:) kom ihåg att du är en så himla fin människa som finns där för en hela tiden:)Markus har fått en sån himla bra flickvän, så som du är:) vi alla i "sonkafamiljen" tycker otroligt mycket om dig! puss på dig

2009-08-13 @ 21:24:37
Postat av: lindis

åh vad du är go mia !

jättefina ord, tack så hemskt mycket :)

tycker jättemycket om er också :)

pussis !

2009-08-14 @ 09:12:46
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0