torsdag..som jag längtat såå efter..

denna torsdag som skulle vara en av dem bästa på länge.
imorgon var det tänkt att jag skulle vara ledig o få hämta min markus som varit/är i spaninen på träningsläger med fotbollen.
men på grund av den där nedrans vulkanen på island så har nu alla flyg ställts in, vilket innebär att dem är kvar i spanien. jag saknar markus så himla mycket, jag hade sett fram emot imorgon så himla mycket.
så kommer han inte ens att komma hem.

så nu ska jag jobba istället, inte för att det gör något.
sitter hellre där och har något att göra än sitter hemma o lipar för att jag saknar honom.
han funderar eventuellt på att kanske ta tåg hem.
men vill inte bestämma det riktigt nu utifall om flygtrafiken sätter igång igen.
vi får helt enkelt se när han kommer hem.

har alldeles nyss kommit in ifrån en långpromenad med molly i regnet.
kände att jag var tvungen att gå ut o få tänka på annat.
så nu sitter jag här blöt o eländig.
iochförsig gör inte det något då jag snart ska gå o duscha o få på mig andra kläder, torra kläder.

så nu ska jag ställa mig i blöt, och lipa lite.
förhoppningsvis så känns allt lite bättre då..haha :)

ha en fin kväll vänner !

kramis !


bjuder på en ny bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0