lördag, updt !

åååååh äntligen ser jag ljuset i tunneln !
imorgon börjar markus o resten av fotbollslaget sin resa hemåt till svergie :)
dem kommer att åka buss och bussen åker från sverige idag..känns skönt att äntligen få veta att dem är på väg hemåt :)
jag är glaaaaad nu !

för tillfället håller jag på att sminka mig lite, gör mig klar för kalaset senare.
ska hämta markus farmor vid kvart i 5, för hon ska åka med mig dit.

molly ligger här i soffan med mig och försöker få mig att leka med henne.
hon lägger tassen på min arm o verkligen bönar o ber med sina sötaste hundögon :)
så jag ska leka lite med henne nu, sen ska jag vänta in mamma o pappa o sedan åka på kalas.

 

ha det toppen !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan ! efter att ramlat in på din blogg och läst igenom några inlägg, så måste jag bara säga att du har lyckats galant efter din operation.



Du var vacker innan, och nu kan jag bara säga att du är ännu vackrare och du utstrålar lycka och glädje ! det är såna här bloggar man blir glad utav att läsa !



jag önskar dig all lycka till i framtiden, och fortsätt utstråla lika som du gör idag =)

Kram på dej !

2010-04-18 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0