lite tårögd..

jag har fått en sådan himla fin kommentar utav någon som jag inte vet vem det är eftersom den var anonym, men läs så får ni se;

hejsan ! efter att ramlat in på din blogg och läst igenom några inlägg, så måste jag bara säga att du har lyckats galant efter din operation.

Du var vacker innan, och nu kan jag bara säga att du är ännu vackrare och du utstrålar lycka och glädje ! det är såna här bloggar man blir glad utav att läsa !

jag önskar dig all lycka till i framtiden, och fortsätt utstråla lika som du gör idag =)
Kram på dej !

jag blev så himla glad när jag såg att jag hade fått en kommentar, men jag blev ännu gladare när jag såg vad den innehöll.  så himla roligt att läsa och det värmer så himla gott i hjärtat.
tusen tack för att du tog dig tid att kommentera och för att du skrev så väldigt fint.
detta mina vänner, kommer jag att leva länge på :)

har kollat på gossip girl nyligen, och nu ska jag fördriva lite tid innan jag ska gå o lägga mig o kolla på wallander :)

hoppas ni får en fin söndag kväll :)


iiiiih, jag är så glad :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Linda!



Vad du har blivit smal, du är för jäkligt duktig! Det var så himla längesen jag träffade dig och vart paff när jag såg bilden nu på bloggen. Ha det bra vännen

2010-04-20 @ 16:22:14
URL: http://eriiikav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0