en mindre rolig fredag ..

då var det fredag.
hade sett fram emot denna fredag så himla mycket också, men allt har verkligen bara skitit sig.
så denna helgen kommer bli så sjukt tråkig.
jag saknar markus så otroligt mycket, och det är så himla jobbigt att gå och inte veta något.
det vi vet nu är att dem har ett preliminärt flyg hem på tisdag. på TISDAG !
då har jag redan hunnit gå under, känns det som iallafall.
skulle flyget bli inställt då så kommer det tydligen en buss och hämtar dem, som skall ta dem hem till sverige igen.
min lilla lilla älskling, jag tycker så synd om honom.
och det som nästan är värst är att jag inte kan göra ett dugg för att kunna hjälpa till heller.

dem var ju inne på att åka tåg, så dem gick och kollade upp det..
jag blev superglad för i sådanafall hade han varit hemme såsom imorgon.
men självklart så skall det vara TÅGSTREJK I FRANKRIKE !
så att åka nå tåg var ju bara att glömma..suck.
det känns så jobbigt att han är där och jag är där, och allra helst när vi saknar varandra så mycket.

jag skulle ju varit ledig idag, men jag åkte o jobbade imorse ändå.
plikttrogen som man är :)

hundvakt är jag åt molly också.
var ute på en långpromenad med henne tidigare dag, men ska väl gå en sväng snart igen.
imorgon ska jag på tjugoårskalas hemma på jugasvägen, lilla fina henke har ju blivit tjugo år :)
sen åker jag kanske förbi hemma hos josse också o kikar lite, tror hon skulle ha fest eftersom hon också har fyllt år. jag ska dock vara nykter, hela helgen !

nu ska jag äta lite, min aptit är inte vidare bra nu när jag har denna klump i magen.
men som sagt så måste jag äta för att orka..

markus, jag älskar dig mest av allt !
jag ska krama o pussa ihjäl dig när du kommer hem !




Kommentarer
Postat av: Erika

Åh du är såå otroligt fin nu ;) Grattis att du lyckades!

2010-04-20 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0