tisdag - 1 månad.

tisdagen börjar lida mot sitt slut.
dagen har varit bra, men ack så trött jag varit.
dock har det gått riktigt bra på norge idag. både jag o min mate tony har presterat mycket bra idag.
17 respektive 16 genomförda intervjuer, bör tilläggas att målet är 12. så idag var en bra dag, och snart är vi klara med projektet.
då är det meningen att ett danskt projekt skall starta, så vi får se hur det går med danskan nu då :)
ska erkänna att jag känner mig en aning ringrostig, det tar liksom ett tag innan man kommer in i språket o kan förstå det. men nog ska det gå bra det också :)

idag är det också 1 månad sedan jag opererade mig.
har gått väldigt fort.
idag ringde jag också till kirurgmottagningen i gävle för att se om det går att göra återbesöken hos dem istället för i sthlm. dem skulle ringa tillbaka till mig imorgon efter att dem kollat upp det.
egentligen så finns det väl ingen anledning till att inte få det..det är väl bara att boka en tid hos en dietist samt obesitassjuksköterska..tycker jag då såklart. men vi får se, med min tur så går det väl inte.

ska också skriva grattis till tette som fyller år idag :)
skriver som jag skrev på facebook,
gratulerer med dagen tette :) håper du får/haft en kjempeflott dag :)

nu ska vi snart äta mat jag o markus.
idag blir det hemmagjord potatismos med lax som står i ugnen med en massa goda grönsaker :)
det skall vara klart vilken minut som helst här..

så jag ska ta och avrunda här tänkte jag :)
ha det toppen !

p.s om mitt inlägg ser osammanhängande ut så beror det på datorn, den gör inte som jag vill när jag trycker på enter..den hoppar skitknasigt d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0