onsdag !


hej vänner :)
hoppas alla ni som läser mår bra :) jag mår bra förutom att jag börjar känna mig dålig.
är tung i huvudet och seg i kroppen. känns som om något är på gång.
men ska försöka se till att hålla mig frisk.
jag har inte tid att bli sjuk nu, och jag har framförallt inte råd med att bli det.
så peppar peppar..

imorgon är det visning på huset igen, vi ska dit o kolla lite till :)
markus pappa vill följa med också. så det ska bli roligt.
är bättre visningtid denna gång, kvart över fem.
förra gången var jag tvungen att ta ledigt sista timmen från jobbet.
det kändes inte okej.

nu har jag lagt in bilderna från tessan fest i lördags.
så i slutet av detta inlägg dyker dem upp :)

sitter o kollar på sverige-malta nu.
förstår inte vad dem håller på med, bollen ska ju i mål och inte utanför.
hoppas dem kan se till att vinna. annars är det tack o adjö !
var o kollade på markus match ikväll också, kom hem ganska nyligen faktiskt.
tråkigt nog så förlorade dem..men det känns som om det börjar bli en dålig vana.
gick ju så himla bra på försäsongen, då vann dem alla matcher utom 1.
nu har dem typ förlorat alla utom 1...aja, dem åker inte ur serien iallafall.

nu ska jag lägga in lite bilder, sen så ska jag se klart matchen.
sen blir det idol tittande, fast i sängen :)

     
     

det var det de :)
nu blir det tv o sen krypa till kojs.

pussokram !


Kommentarer
Postat av: met

fiiiina kort :D

2009-09-12 @ 00:47:01
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0