freeeeeedag :)

skönt med helg !
ska ta vara på denna helgen, göra en massa roligt :)
hade jag tänkt iallafall :) men vi får väl se hur det blir med den saken.

jobbet idag har gått bra, som vanligt :)
känns som om det börjar bli lite tjatigt om hur mycket jag tycker om mitt jobb o trivs med det.
ska försöka att inte skriva det varje dag :)
men har så sjukt dålig fantasi och det händer liksom inte så mycket i mitt liv än att jag jobbar, äter, sover och går ner i vikt :) haha, det är typ det enda.

är det något ni vill att jag ska skriva om, något som ni funderar på ? med tanke på operationen ?
det är bara att fråga, jag är inte blyg på att svara.
och är det någon som går i tankar om att göra en sådan här operation så ska ni absolut ta tillfället i akt.
det gjorde jag, jag läste otroligt många bloggar o frågade var o varannan om olika saker.
är glad att jag gjorde det, klarade ut en hel del frågetecken tack vare det.
ni kanske vill se lite bilder också, det kommer väl så småningom..men än så länge har jag bara bilder där jag står i bh o trosor..och sådana bilder tänker jag inte lägga ut här.
tänkte inte på att knäppa både påklädda och avklädda före och efter bilder. något som jag kan känna att jag ångrar nu.
men får börja med det nu istället då :)

nu ska jag nog cykla o hyra en film !
ha en trevlig kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0