söndag !


guuud vad dålig jag är på att blogga.
ni får förlåta mig :)

denna helgen har bara susat förbi, söndag redan liksom.
i fredags så var vi hemma hos mamma o pappa, marie o hennes pojkvän var också där.
åt god mat, drack lite gotta o spelade spel.
hade riktigt trevligt, men cykelturen hem klockan halv 1 var inte så trevlig. fy sjutton vad kallt det var.
men skönt ändå att vi tog cyklarna o inte en taxi. är ju superskönt o krypa ner i en säng när man är kall :)

igår då..vi var på 18års kalas för mickis som fyller 18 år på måndag :) men hon hade kalas igår.
där bjöds det också på jättegod mat :) tror inte vi har gjort annat än att äta i helgen :)
efter vi varit där på kalas så styrde vi kärran mot högbo och jossan o martin :)
jossan är ju höggravid nu och det står inte på förrän det kommer en liten bebis :) dem har beräknat den 12 oktober, så det är väääldigt kort tid kvar nu :) ska bli så roligt med en liten skruttis :)

markus bjöd hem jimmy (lillebror), robin (kusin) och micke (jimmy o robins vän) på lite tv-spels kväll igår.
dem spelade NHL -2010 :) och dem förde ett jäkla liv, jag o marie (lillasyster) låg i sängen och kollade på tv.
ska tillägga att jag var nykter igår också, riktigt skönt :)
markus o dem andra var däremot inte nykter.
behöver jag säga att markus har legat o spytt hela natten och morgonen..han måste helt seriöst bli förgiftad av alkoholen. hädanefter får han bara dricka öl, INGE SPRIT. två helger i rad nu har han legat o spytt..han får inge sömn o inte jag heller för den delen. sen ligger han i sängen nu o sover, skit kul !
vi som skulle ha storstädningsdag här hemma idag...blir nog bara jag som får städa !
sen var det lite andra saker som gjorde att jag inte kunde sova inatt heller..fick ett telefonsamtal halv 3 och efter det somnade jag inte förräns klockan 5..vaknade igen vid 7..och sen halv 10 fick jag ut o köra bil i morse. tur att jag var nykter igår.
så det har minst sagt varit en händelserik kväll/natt. kommer somna tidigt ikväll känner jag, kommer vara måttligt trött imorgon när jag ska upp vid 6. bara att bita ihop det !

nu sitter jag o kollar på idol repriserna, som alltid på söndagarna.
ska bara vara hemma idag, städa o dona lite. även utnyttja soffan :)

hoppas ni får en härlig söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0