måndag !


kom hem för en liten stund sedan, ifrån jobbet.
har varit en bra dag idag. dels för att den gått fort och dels för att alla klarade mål o lite därtill :)
toppendag med andra ord :)

den dåliga sömnen sedan i lördagsnatt har verkligen satt sina spår känner jag.
skulle kunna gå o sova nu, så trött är jag.

markus hoppade in i duschen nu, sedan skulle han laga mat sa han :)
skönt, då slipper jag det idag :) orkar verkligen inte det.

förhoppningsvis så kan jag tjöta med mig markus hem till boänge en sväng också.
hälsa på lite :) o kramas med mollan :)

grattis mickis på 18års dagen !
ÄNTLIGEN säger jag :) superskoj !
hoppas du får en toppendag :)

GRATTIS älskade lillebror o mickis till förlovningen som äger rum idag också :)
superroligt även det :)

behöver jag säga att detta är en bra dag :) nej, tror ikke det :)

nu ska jag kura ned mig i soffan !
sorry för tråkigt inlägg..men det är ett inlägg iallafall :)

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0