måndag !

hej mina vänner !

sitter här i soffan med världens huvudvärk och känner mig inte alls pigg.
känns som om det är lite sjukdom som ligger o lurar.
men baske den som ger sig, jag ska inte bli sjuk. peppar peppar ..

jobbdagen idag började sjukt segt..men det tog sig framåt eftermiddagen och jag gick hem med 17intervjuer vilket betyder 3st i bonus. det är bra :)
gick otroligt bra för hela gruppen idag, så det var riktigt roligt !
imorgon ska vi på utbildning på ett nytt projekt som ska startas, har faktiskt inte en aning om vad det är.
det visar sig imorgon.

i lördags så umgicks jag med matilda.
det var väldigt länge sedan vi träffades och det var riktigt roligt att se henne igen :)
vi hade en hel del att prata om, så kvällen rullade på väldigt bra.
vi avslutade på lobby, helt okej faktiskt :)
fast ingen av oss blev riktigt full, utan vi tog det rätt lugnt :)
men jag hoppas så innerligt på att allt löser sig för det gumman !
jag ska hålla alla mina tummar o tår !
all lycka till till dig !

imorgon ska jag äntligen få träffa lilla My :)
det lilla hjärtebarnet, gud vad jag längtar.
bara för det så kommer väl dagen imorgon gå riktigt segt..
vill att det ska vara imorgon nu !

jag o markus har rätt stora planer för framtiden också :)
vad o hur det blir återkommer jag med vid ett senare tillfälle.

nu ska jag o markus laga lite mat här hemma, tror det blir fisk o potatismos :)
helt okej :)

ha en trevlig kväll !

 

Kommentarer
Postat av: peggy

heej linda! tack för en trevlig kväll igår :D

här har du adressen till one three hill, titta och njuut ;D http://www.tv-dome.net/category/one-tree-hill/ ¨

kram!

2009-10-17 @ 08:52:18
URL: http://peggysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0