tisdag !

hej på er !
här kommer det en liten uppdatering om veckan samt helgen som varit :)

veckan bestod som vanligt utav en massa jobb. vissa saker har gått bättre än andra !
det kan jag konstatera nu i efterhand är att jag definitivt inte är någon som kan ringa o charma IT-gubbar i sthlm city..fyyy vilka skitstövlar det är rent utsagt.
det måste ju vara bra mycket mer jobbigt för dem och ge oss en utskällning om diverse saker än att bara säga, tack men jag har ingen lust att ställa upp och svara på frågor.
det måååååååste vara lättare och mer harmoniskt än att brusa upp som en del gör, då måste verkligen hela dagen vara förstörd sen för dem.
tur att vi är rätt vana vid att få några utskällningar om dagen så vi bara skrattar åt det när vi lagt på :)
jag tror att om jag skulle börja brusa upp o bli skogstokig för varje utskällning jag får så skulle jag inte komma långt i mitt jobb.
man får ta det med en klackspark och glädjas åt att man förmodligen har förstört dagen för den i andra sidan luren :) hihi !
sen ska jag absolut inte glömma bort alla goa gubbar som man mer eller mindre blir totalt förälskad i !
det är dem som gör att det är roligt att ringa :) det finns bra många "guldfiskar" där ute :)

vi var och bowlade ett gäng i torsdags också :)
det var jag, fia, josse o peggy samt markus, peter o robin :)
vi delade upp oss så vi flickor spelade på samma bana o grabbarna på samma.
behöver jag säga att jag kammade hem segern bland oss brudar :) hihi !
vissa är bättre förlorare än andra :) haha, josse är inte den bästa förloraren om man säger så :)
roligt var det iallafall :)

helgen kom och den var väl egentligen menad att den skulle bli lugn för min del, för usch så trött jag är på att vara bakis..
fredagen tillbringades med fia, peggy o kajsa. vi kollade på idol och spelade buzz :)
jag behöver väl kanske inte berätta jag totalt värdelös på buzz..så ni kan ju gissa vem som förlorade :)
gick väl hem från fia vid 12tiden, och gick o lade mig så fort jag kom hem :) somnade typ på en gång.
så när markus kom hem sen från lite festligheter så jag o trynade så gott :)

lördagen då :) kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde på dagen :)
men på kvällen blev det fest iallafall.
emma fyllde år så hon passade på att komma hem o festa till det lite med oss allihopa :)
det blev en utgång på det också, som faktiskt var rätt rolig. dock spelades det så förbaskat dålig musik !
musik som det inte går att dansa till ens en gång ..stentrist !

i söndags så mådde jag som jag förtjänade, antar jag.
blev dock bättre emot eftermiddagen så vi for iväg på kalas för markus lillasyster.

nu är det ny vecka, och tisdagen börjar lida mot sitt slut.
jag har varit så trött både igår o idag..jag orkar nästan inte ta mig ur sängen. så ikväll blir det ännu tidigare kväller, hoppas jag.
men jag är väl lika trött för det när klockan ringer klockan 6 imorgonbitti.

inte har vi sålt lägenheten heller, det känns supertråkigt.
jag vill verkligen flytta hem nu. gärna idag !
men vi har ju egentligen inte bråttom, så det får ta den tid det tar. är väl kanske inte dem rätta tiderna direkt nu för att sälja en lägenhet. hoppas det vänder snart !

jag skriver sällan nuförtiden, men när jag väl skriver så skriver jag väl för en vecka framöver :P haha !
hoppas ni mår toppen alla ni som läser :) jag mår jättebra och fortsätter att vara superglad över att jag tog steget till att göra denna operationen. det är och kommer att vara mitt livs bästa investering !
redan nu, efter bara 3mån så har jag gått ned 23kg drygt och jag känner verkligen att jag och min kropp mår mycket mycket bättre ! saker som varit så himla jobbigt förut är en baggis idag liksom :)
jätteglad blir jag också när ni berättar för mig att det verkligen syns att jag gått ned i vikt, det är jätteroligt att höra. men för mig så är det egentligen inte bara det som spelar roll, utan det är väldigt mycket som faktiskt ligger bakom det, allting har ju tidigare legat bakom min vikt..men nu känner jag faktiskt att det inte gör det längre !
jag mår så jäkla bra ! och det känns så himla bra att kunna säga det !

nu ska jag avrunda här :)
jag är dålig på att hitta på vad jag skriva om, men har ni något ni vill att jag ska skriva om så skriv det förtusan :)

pussokram !



Kommentarer
Postat av: Karin

Du är duktig Linda som orkar med ditt jobb och kan hantera det så bra, det är inte alla som klarar av det (tänker på mig själv). Hörde att du var en riktig begåvning på bowling :] Lycka till med allt! Kramar från Karin Enqvist

2009-11-11 @ 10:45:50
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0