fredag !

äntligen är det fredag mina vänner ! som jag har längtat !
efter jobbet så åkte jag till boänge och hämtade mollan :) nu har vi precis ätit lite mat, blev hämtmat idag, kebabsallad :)
så fruktansvärt gott är det :)
om ett tag kommer emma, fia o peter hit. vi ska se på lets dance och avnjuta några god glas vin ! blir väl någon öl för pojkarna misstänker jag, åtminstone för markus, för han har redan börjat :)
blir bara slapp ikväll, det ska bli skönt. lite prat o mys bara :)

imorgon blir det ut på långpromenad med mollan, det ska bli skoj ! alltid roligare att gå med en hund än att gå ensam !

nu ska jag duscha av mig lite snabbt, sen blir det en liten prommis med mollan !

ha en bra fredag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0