tuungt..

uh, nu är det riktigt tungt.
jag är orolig i hela kroppen och sjukt hungrig.
det är inte alls OK !
men jag ska inte ge mig..det här ska gå, det måste gå.

imorgon åker vi till varberg iallafall, tidigt imorgon bitti.
markus pappa kanske ska köpa en chrysler crossfire.
om han gör det återstår att se.
vi ska iallafall bo på hotell o besöka ullared.
jag har aldrig varit där, så det ska bli väldigt roligt.
ska handla en massa hem hit :) och till vårt framtida hus kanske ;P haha !
ne, det där var att ta i..vi är inte ens i närheten av ett hus än.
fast jag letar varje dag, för nu är jag grymt trött på att vakna i denna lägenhet varje morgon.

       

 



nu ska jag gå o blanda en chokladdryck..

kramis !


Kommentarer
Postat av: Helena

you can do it:) 2 veckor är lite jämfört med ett helt liv;) vad fin lägenhet ni har!!!!!kram

2009-07-22 @ 18:05:22
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/
Postat av: Anonym

du klarar det här :) i know it!!

2009-07-22 @ 23:00:20
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0