tisdag !

hej på er !

filmen som vi skulle se på igår, wallander..haha, den somnade jag till. vi tittade på den i sängen och jag somnade.
låg där bredvid markus o snarkade som låg o tittade på filmen. stackarn :)

idag klev jag upp vid tio..och drack min choklad dryck :) som faktiskt var riktigt god idag ! tack snälla för det :)
markus klev upp strax efter elva, och då åt han goooooda mackor med pastej på ! måttligt frestad igen.
men jag biter ihop..igår var mitt enda intag dessa 4 påsar av vanilj och choklad. sen hel del tuggande på tuggummi också såklart, men får man inte tugga så blir man ju tokig !

nu ska vi till jugas, markus ska hämta ett fiskespö.
skirver mer senare.

ha det gott !

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra kämpat tjejen:) Är dom 2-3 första dagarna som är jobbigast så bara du klarar av dom kommer gå galant:D Med mig är de bara bra faktiskt. Kristoffer åkte ju med grabbarna neråt i Sverige idag så är helt solo nu i drygt 2 veckor:P Hur är de med dig då?=) Kraam

2009-07-21 @ 13:37:06
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0