pjuh, äntligen..


kan jag sitta, i lugn o ro.
idag har jag farit o flängt hela dagen känns det som.

började morgonen med att gå igenom markus garderob ju..allt som han inte ska ha ska jag åka med till moster så min kusin sebastian får kolla om det finns något han vill ha, innan resten går till rädda barnen..eller vad det nu är :)
jag har varit i boänge o låtit mamma gå igenom mina kläder som jag skulle slänga, jag tror hon tog allt nästan :) haha.
efter det så for jag jimmy, mickis o louise in till gävle, dem skulle växla pengar på forex eftersom dem åker till turkiet den 7:e augusti. efter det så åkte vi till ikea, ja jag vet..igen :) men jag var sugen på att gå där idag igen.
köpte lite ljus, en matta till badrummet och galgar :) så nu är det precis som jag vill ha det :)
enkelt, rent o snyggt !

har varit på rusta o handlat lite också..bl.a sopsäckar att slänga kläderna i, hushålls- och toalettpapper samt jättesöta tändsticksaskar. eftersom jag inte röker längre så är det finare att ha en fin tändsticksask framme än en tändare.
har varit rökfri i mer än en vecka nu iallafall.och det går galant, jag är inte sugen ens en gång.

sitter just nu o kollar på beverly hills, vilken jäkla såpa. stentrist är det !
väntar på att markus ska komma hem, han är fortfarande o fiskar.

hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0