ojoj ...

vad är det som händer med min statistik egentligen, den bara ökar o ökar och idag har jag till o med fått kommentarer, hela sex stycken :)
ingen kan vara gladare än jag :) tack så himla mycket ! det är alltid så himla roligt att logga in o se att man fått någon kommentar, och här hos mig händer det inte alltför ofta :)

snart ska vi iväg till fia o peter o se på film, markus ringer nog vilken sekund som helst. för hans träning slutar ju 7, och den är över sju nu !

jättetusen tack till alla som kommenterat och tack till alla som kikat in här också :)
ni får mer än gärna stanna kvar o fortsätta läsa :)

ha det kanon !

 

bilderna är tagna i januari/februari under vår 1-månaders resa i thailand !
sötfia o peter på första bilden, och min lilla älskling på andra bilden, som hade bränt sig, därav t-shirten :)

Kommentarer
Postat av: michaela

Sv: Jaha okej men det är ju ganska kul ^^ Har tyvärr inte den kanalen så kan inte kolla på det.



Tack detsamma! :)

2009-07-26 @ 19:32:54
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0