lördag morgon !


vaknade för ett tag sedan, kunde inte sova så länge. men jag har sovit bra inatt iallafall.
markus kom hem strax innan två tror jag, då vaknade jag o hade lite svårt att somna om.
men vi låg o pratade lite, och sedan somnade vi båda två. han ligger dock fortfarande och sover, gofisen.

vad dagen idag har att erbjuda är ganska oklart, ingenting är bestämt.
jag är dock sugen på att åka o köpa nya skor, alla mina skor jag har är så dåliga.
så jag är verkligen i behov av nya. har letat och letat men hittar inga som faller mig i smaken.
vi får se, blir kanske en snabb vända in till valbo.

och regnet det bara öser ner också, att det aldrig kan ge sig.
denna sommar har faktiskt varit ganska värdelös.
nog för att vi haft en del soliga dagar, men majoriteten av dagarna denna sommar har det faktiskt regnat, spöregnat !
jag blir iallafall inge klokare av det.

nu ska jag gå o väcka markus, han får inte sova längre nu :)
ha en fin lördag hörrni !

- denna dag känns faktiskt lite bättre än vad gårdagen gjorde.
jag hoppas det håller i sig.
ska dricka min första chokladdrink för dagen nu också. yeey ! not.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0