fredag, gonatt !


nu ska jag gå o sussa..denna dagen har varit en jobbig dag, en tung dag.
imorgon är en ny dag och den ska inte få sluta som denna.
idag har jag varit helt orkeslös, jag är det fortfarande. jag hoppas att lite sömn kommer göra nytta.

markus kommer väl inramlandes sen också, han är o dricker lite öl med grabbarna på kharma.
han stackarn mår inte heller något vidare just nu, eftersom han tycker så synd om mig.
och mitt humör som för övrigt svänger hela tiden nu gör inte det lättare för honom direkt.
men han förstår mig, som tur är. och om ni visste vad tacksam jag är för att jag har honom !
han är mitt allt o lite till ! finns ingen som honom !
jag älskar dig markus !

nu är det nattinatti, hoppas ni kan sova gott.
det hoppas jag att jag får göra.

och be för mig om att morgondagen blir en toppendag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0