fredag, äntligen hemma ..


för drygt 2 timmar sedan så kom vi hem, och resa dit igår och hem idag har gått mycket bra.
vi åkte 7 igår morse, och var nere i varberg klockan två. svärfar köpte bilen som han länge suktat efter så ingen var nöjdare än honom :) glatt åkte vi sedan vidare, och nästa stopp blev ullared.
jag hade aldrig varit där tidigare, och guuud vad folk. helt sjukt. och dem är ju helt tokiga dem som är där och handlar, kundvagnarna var fulla till en förbannelse, och köerna till kassan ska jag inte ens nämna. OTROLIGT ! är det enda jag kan säga.
jag o svärmor fick iallafall med oss lite smått o gott, och jag är nöjd :) inte blev det dyrt heller :)

efter ullared så åkte vi vidare, till gislaved. där tog vi in på hotell och spenderade natten.
inte världens finaste men det dög åt oss.
halv 9 gick vi upp i morse, eller upp o upp..jag gick inte upp, utan dem gjorde det eftersom dem skulle avnjuta en god hotellfrukost. dock inte jag...åhh, detta tär verkligen på mig som människa. det är psykiskt jobbigt. men det finns inte några andra alternativ, utan jag får se det som såhär..två veckor av hela mitt liv, det är fasen ingenting. fast det är ju det..men jag ska klara det här. det kommer vara värt det, i slutändan.

nu ska jag duscha, tycka synd om mig själv o kanske gråta lite. så känns det förmodligen bättre sedan :) efter det ska jag baske mig lägga mig..
denna dag har inte varit en bra dag !!

skriver mer imorgon när jag kanske är lite gladare och mer positiv.

gonatt !



Kommentarer
Postat av: marie lillasyster

du klarar det här, du är stark :)

jag älskar dig

2009-07-24 @ 23:22:27
Postat av: lindis

tack marie, du är toppen !

jag älskar dig också :)

2009-07-24 @ 23:47:40
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0