lördag 12:e december !

hej mina vänner !
hoppas att ni allesammans mår bra !
jag mår iallafall jättebra :)

jag är fruktansvärt dålig på att blogga, och det känns riktigt elakt att inte blogga när jag fortfarande efter hur många veckors uppehåll som helst har ca trettio läsare som klickar sig in här varje dag i hopp om att jag har skrivit något..förlåt !
men jag känner att jag inte har något roligt alls att skriva om, ingenting jag kan dela med mig av.
förutom att jag fortfarande går ner i vikt..och det är väl inte alltid så himla roligt att läsa om kan jag tycka :)
men jag mår förträffligt bra och är glad över denna viktminskning som hittills har resulterat i att jag är 27kg lättare och trettio cm mindre runt midjan.
helt sjukt ! snart har jag nått mitt mål..och det har liksom inte ens gått ett halvår ännu..ibland undrar jag vart detta ska sluta..jag vill ju liksom inte bli en pinne på något vis alls !
jag gissar på att allt visar sig inom en snar framtid :)
inte jag kan lägga in alla nya kort på datorn heller, för den är typ full..vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt.
men ska försöka lägga in några snart iallafall.

den 17:e åker vi till säffsen, hela familjen plus hela mosters familj.
mamma o pappa samt moster o hennes man har nyligen firat tjugoårig bröllopsdag, så i och med det så ska vi åka allihopa dit och bara umgås o ha det grymt bra.
en dag (om det är snö vill säga) så ska vi hyra skidutrustning och köpa liftkort och testa på att åka utför :)
jag har ju som mål att nu när jag gått ned i vikt och är lite mer rörlig i alla vinterkläder att jag ska lära mig åka slalom så jag sedan i jul kan följa med hela markus familj upp i backara och åka :)
jag hoppas verkligen att jag kan lära mig, och jag tror att det ska gå.
har ju tjyvprovat lite och enligt markus sätt att säga det så är ..det inte helt omöjligt att lära mig :P haha ! så dem orden får jag väl vara glad för :)

på juldagen som sagt så åker jag upp till fjällen till markus o hans familj och blir kvar där till efter nyår någon gång..ska bli skönt att komma upp dit :) åka lite skotran och vara ute o leka i snön :p hihi !

idag ska vi på 25års fest hos markus bror.
jag hoppas att det blir trevligt. jossan o martin samt lilla my skulle också dit, så jag kommer att få gosa med lillmysan idag :) det var alldeles för länge sedan sist ! men det pga att jag varit sjuk efter att jag var o vaccinerade mig emot svininfluensan..åkte på feber och världens hosta..febern släppte efter någon dag bara, men hostan ville inte riktigt ge med sig..men nuså så tror jag att jag är fit for fight att gosa med henne utan att hon blir smittad :)

nu står det helt stilla i huvudet, så jag tror att jag tar och avrundar här.
ni får gärna lämna några kommentaren om ni vill/orkar :P så ska jag se till att bättre på mig med att uppdatera denna blogg :P

sköt om er !
pussokram !


Kommentarer
Postat av: Karin

Du behöver inte känna dig stressad att uppdatera. Det är ju själva grejen med en blogg, att den är Din egen och du skriver och gör vad Du vill :] Ha en fin lördagskväll! Kramar Karin Enqvist

2009-12-12 @ 19:07:02
URL: http://ksliv.blogg.se/
Postat av: Fattie

Grattis till din viktnedgång :)



Svar: Tack så mycket, jag mådde bättre redan senare samma dag. Vet inte vad som hände, men vad det än var så gick det över snabbt :)

2009-12-12 @ 19:30:27
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/
Postat av: Madde

Ja alltså jag har varit in på Komunens hemsida å där står de att man ska böta 350kr för längre parkering än tillåtet men jag fick på 500kr sen står de ingen skylt utanför vad jag vet om att man inte får stå fler dagar i rad på samma ruta så ska fasiken kolla upp de där. Var 2 bilar till på samma parkering som fick böter också.. Syndes ju extra bra på oss eftersom vi inte rört bilen sen snön kom men iaf.. Tack för tipset iaf:D

2009-12-19 @ 21:25:08
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0