torsdag !

har nyss kommit in från morgonrundan med molly.
var ute ungefär i 45min. nu ligger hon ute på gården och vilar.

igår donade jag o jimmy som sagt här hemma.
vi klippte häcken och vi krattade ihop förfallna äpplen och sist men inte minst så började vi måla staketet som ska bli vitt.
det orkade inte jimmy fortsätta med så vi ska göra klart det idag.
är faktiskt riktigt tråkigt att måla...men idag ska vi göra färdigt det iallafall.

igår på kvällskvisten så kom josse o robin o titta förbi o sa hej :)
vi satt i soffan o pratade lite, sen åkte dem hem vid 10 kanske ? vet inte riktigt hur mycket klockan var.

ikväll ska jag se på fotbollsmatch iallafall.
matchen är i österfärnebo..så jag undrar jag hur många myggbett man har innan man kommit hem därifrån.
kan bli en hel del.

snart blir det friidrott på tv:n o då ska jag väcka jimmy.

ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0