ost- och broccolisoppa..

blev min lunch idag :) helt sjukt tycker jag att man blir mätt på 2dl.
jag ser fram emot allt så himla mycket nu !
vill bara att det ska bli den 18:e nu så jag kan få agrafferna i magen bortplockade. nu är jag så rädd att allt jag vill göra ska ställa till det..för så länge dem sitter där så har ju inte snitten läkt ihop riktigt ordentligt.
men om 1 vecka ungefär så skall dem tas bort :)

idag har jag även varit rökfri i 3veckor !
jag är så bra :) och jag känner mig så otroligt mycket fräschare !

snart är klockan 14 också..dags för mellanmål !
blir jordgubbsfil denna gång :)

nu ska jag kolla min mail, om jag fått något mail ifrån annika som jag träffade på ersta sjukhus.
hon gjorde samma operation som jag, fast dagen före.
vi kom otroligt bra överens och vi umgicks jättemycket där på sjukhuset.
så vi sa att vi skulle ha kontakt för att se hur det går för oss.
sen är det skönt att kunna prata med någon som vet vad man går igenom..man delar samma känslor på något vis.¨
annika är toppen, så jag ser fram emot hennes mail :)

ha en bra hörrni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0