lördag, kväll !


blir tokig, det går inte att kolla statistiken !
har försökt flera gånger idag, men ingenting händer.

kom hem från boänge nyss. ska krypa ner snart hade vi tänkt.
så känner man sig riktigt utvilad imorgon. funderar på att ta mig en sovmorgon..men har inte bestämt mig ännu.
gör jag det så hamnar matordningen i obalans.
men känner att jag skulle vilja sova lite längre imorgon. har ju trots allt klivit upp 6 varje morgon denna vecka, eftersom jag börjat jobba.

ska ge mig ut på en promenad imorgon också.
det tråkiga är att min ljumske har börjat krångla. den låser sig liksom. gör rätt ont när jag går.
men om den inte envisas med mig imorgon så blir det allt en promenad :)

vet inte om jag skrev det tidigare idag.. men har ju slarvat med alla mina måltider idag.
jag trodde verkligen inte att kroppen skulle reagera på det såsom den gjorde.
den strejkade totalt.
åt frukost vid kvart över åtta, gick ut o gick vid halv tio och åt ingenting innan. kom hem vid halv två igen ungefär. och hade inte fortfarande inte ätit sedan tio över åtta.
och krafterna tog helt slut när jag gick hem ifrån morfar. när jag kom hem så duschade jag lite snabbt för att ha det problemet ur världen, men ack så skakig jag var.
skyndade mig sedan ut ur duschen så jag snabbt fick slänga ihop lite tacosrester som jag lugnt o försiktigt tuggade i mig..eller jaa..det halva hårda tacoskalsbrödet :)
så jag lärde mig nog allt en läxa idag..inget mer slarv. är inte värt det för fem öre !

sen så måste jag börja tänka på att dricka vatten ! fortfarande är jag helt oduglig på att dricka.
dricker ju ingenting om dagarna i princip. och det syns på ganska många sätt.
så där är det ocks slutslarvat !

annars går allting bra iallafall :) kommer in bra i rutinerna på jobbet. så det rullar på kanonbra.
är lite småfix som jag ska ta itu med.
allt kommer inte på en gång, det här är ju en helt ny livvstil. och man kan inte fixa allting på en gång.
har ju inte ens gått en månad sedan jag opererade mig.

aja, nu har jag väl skrivit o svamlat nog för idag.
hörs imorgon !

inte ens dem finaste orden i världen,
kan beskriva min kärlek till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0