jag tror..

det blir en fin dag idag.
solen skiner iallafall, och jag ska ut på lite äventyr med jossan idag, och jag tror josse skulle följa med också.
då gäller det bara för mig att försöka luska ut hur länge vi blir borta så jag kan ta med mig dem mellanmålen som jag behöver.
men det ska bli skönt att komma ut lite..vara ute i någon timme med två helt fantastiska tjejer :)

ikväll ska jag vara hundvakt åt molly.
mamma o pappa ska till forsbacka med två vänner, dem ska åka båt dit o äta.
tror att han john lindberg (rockabilly) skulle spela där, på laduholmen alltså.
marie skulle ut o äta med sin pojkvän, och jimmy är fortfarande i turkiet så därför blev det jag som skulle vara hundvakt :)
men det gör mig ingenting, molly är världens goaste..iallafall på morgnarna ;P

imorgon flyttar vi hem till boänge en vecka också. eftersom hela familjen utom jag o jimmy åker till egypten på söndag morgon. dem åker till arlanda imorgon natt vid 2-tiden.
så då ska jag vara hundvakt hela veckan :) och det ska bli skönt att få bo där, för jag är så trött på denna lägenheten nu.

ne, nu ska jag se klart på det här OC avsnitten som jag ser på, sen ska jag duscha.

ha en fin dag o trevlig på er också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0