glaaad :)

åh, idag var jag o hälsade på inne på jobbet i gävle :)
jag skulle så gärna vilja börja jobba nu, men samtidigt känner jag att jag måste prioritera mig själv först.
det är så mycket nytt i mitt liv nu, och det kommer även bli en hel del nytt på jobbet också.
så jag ska vara hemma ett tag till, sen den 24:e ska jag börja igen.
men det var sjukt roligt att få se alla fina ansikten igen iallafall !

åkte hem till boänge med marie o sandra efter att vi varit inne i gävle.
stannade där en sväng innan jag sedan åkte o handlade åt både mig o markus.
han ska äta spagetti o köttfärssås idag o jag ska väl äta någon form av.. haha ja, det vet ni nog redan vid det här laget.

har ätit ägg idag också :) det fungerar bra.
äter numera mosat ägg till lunch o middag.
på tisdag ska jag ringa till min dietist i sthlm. dels för att jag ska fråga om jag får gå på återbesök här i gävle och sedan också för att höra lite om maten.

snart kommer markus hem från jobbet. han har träning idag också tror jag..
ska börja med mat åt honom nu iallafall.

nedan ser ni en dagsfärskbild på mig samt bild på världens finaste schäfertik molly;

    

sköt om er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0