still ill ..

som det så fint heter. det heter ju faktiskt inte, still sick.
jag börjar känna mig bättre, men är fortfarande hängig och väldigt förkyld.
men jag tror det börjar lida mot sitt slut, och tack gud för det. har ju varit sjuk ända sedan i måndags nu ju.
dock så jobbade jag i måndags, men har varit hemma sedan i tisdags.
uuusch vad pengar jag har förlorat på det ! vill inte ens veta hur mycket det är.
men nu ska det väl dröja innan jag blir sjuk igen. peppa peppa !

jag ska ju vara hundvakt idag också.
lyckat, eller så inte. måste ju ta mig ut o gå osv då.
kanske behöver jag lite frisk luft, det får mig kanske att bli lite piggare.
har legat inne i antingen soffan eller sängen hela veckan, bara det tar på krafterna också.
just nu så är båda delarna mina ovänner ! usch vad trött jag är på ligga, men om inte krafterna tillåter annat så lär man väl acceptera det faktum att man inget annat kan göra.

nu ska jag duscha lite, så jag förhoppningsvis känner mig lite fräschare !

hoppas ni får en bra helg utan sjukdomar eller annat elände !
kram o puss !

jag saknar dig redan markus . .

Kommentarer
Postat av: Johanna*

tack så mycket :)

Detsamma! kram! :)

2009-04-25 @ 12:02:29
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0