tisdag !

hej hopp !

nu är vi redan inne i maj ! snart är det sommar o sol :)
det har minst sagt hänt en hel del sedan sist jag skrev.

den bästa nyheten är väl att vi förmodligen får flytta in i huset 15:e maj, alltså inte nu i helgen men nästa helg :)
åh jag längtar så himla mycket !
mitt och markus egna hus liksom, det är helt sjukt egentligen när man tänker efter :)
det ska bli så himla roligt :)

i söndags for vi och köpte en grill, en stor fin gasolgrill ! så nu är sommaren räddad :)
förstå vilka fester vi ska ha i sommar, det kommer bli grymt !
det vi har kvar nu att köpa innan vi flyttar in är en tvättmaskin. det är ett måste eftersom hans mer eller mindre är från 1800-talet :P skulle aldrig vilja tvätta våra kläder i den.
sen är det ju såklart en massa annat som skall köpas också, typ tapeter o dyligt :)
undra om vi kanske ska åka ut och jaga det i helgen :P vet ju vad jag vill ha, så det gäller bara att hitta det :)
en gräsklippare har vi också hunnit köpa, och markus är sååååå nöjd :) hahaha !

på jobbet går allt bra, har varit 2 hektiska veckor nu. men from imorgon så skall det väl börja lugna ned sig tycker jag.

nästa vecka är det kortvecka också, jobbar bara till onsdag sen är det ledigt ända tills helgen är slut :)
så sköönt ! så jag hoppas verkligen att vi får flytta till den helgen, för då har vi hur mycket tid som helst på oss att börja med rusten och packa upp allting och ställa på plats :)

det har hänt lite tråkiga saker också, men inget som är värt att nämnas.
jag har redan lagt allt bakom mig och kommit underfund med att det som hänt förmodligen var det bästa.
nu önskar jag bara min bror ett stort lycka till ! hoppas verkligen att han (när han börjar leta) hittar en superfin tjej, en tjej som verkligen är värd honom och sätter honom före allt annat !

nu ska jag ta tag i lite småfix här hemma, innan jag ska åka och hämta markus som är och tränar fotboll.

ha det så gott !


Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt Linda allt allt går så bra för er:D Önskar er all lycka till med flytten:D Ni kommer trivas som fisken i vattnet de känner jag på mig:D Får komma å häsla på sen tycker jag:D KRAAM

2010-05-04 @ 18:28:24
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0