äntligen fredag !

soooom jag har längtat !
så trött som jag varit denna vecka, minns jag inte ens sist jag var.
det kan bero på att jag för några månader sedan slutade äta min tabletter som jag ska äta varje dag i och med operationen.
jag ska ju äta b-vitamin, kosttillskott, järn och kalcium varje dag. men jag slutade med det, för att jag tappade mycket hår. och det har blivit mycket bättre sen jag slutade med dem.
men jag tror nu att jag måste börja dem, eftersom jag känner att kroppen inte är riktigt hundra.
det visar sig, men jag orkar iallafall inte vara såhär trött som jag är nu.
det har minst sagt varit riktigt slitigt denna vecka.
aja, nog om detta..

nu sitter jag hemma i köket i boänge och dricker någon öl med mamma o pappa.
markus är på fest, jag hoppas han har roligt :) min gobit !

imorgon kommer robin, stoffe, sebastian och micke hem hit på mat :)
vi ska grilla, mycket gott :)
det kommer bli så himla trevligt :) våra goa pojkar, och sooom vi älskar dem !

ska knäppa lite nya kort imorgon också som jag kan lägga ut här sen :)
lite roligare att läsa när det bjuds på lite bilder :)

nu ska jag fortsätta vara social här hemma :)
hoppas ni har en fin fredag kväll !
kramis !


Kommentarer
Postat av: Johanna*

sv. Ja de tror jag med :) Bara drygt att man inte fick vara frisk från skiten ens ett år :/

Ha de bäst! :)

2010-05-28 @ 12:53:39
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0