tisdag 2:a mars !

hej vänner !

här kommer en liten uppdatering om vad som har försigått dem senaste veckorna.

markus och jag har ju sålt våran lägenhet nu, och därmed bor vi hemma i boänge i mitt gamla flickrum :)
det har gått jättebra hittills och det är faktiskt superroligt.
den bästa nyheten av allt är väl att jag och markus har gått och blivit med hus också :)

vi är så himla glada o lyckliga och kan knappt vänta tills vi får flytta in.
inflyttningen blir dock inte förrens sista maj, men den som väntar på något gott..
det är egentligen bara bra det också, vi kommer kunna spara ihop en sådan himla stor buffert tills det är dags att flytta, så det är helt klart värt det att bo hemma dessa 3 månader.

huset ligger i högbo och det är verkligen superfint.
och vi har sådana planer som vi vill sätta i bruk, men såklart så kommer vi ju inte kunna göra allting på en gång.
för det första så lär man ju bo in sig lite, och få fundera o klura lite på hur man vill ha det.
det kommer bli toppen, och det bästa av allt är att allt det här gör jag ihop med mitt livs största kärlek !
finns inga som helst ord i världen som kan beskriva den kärlek jag har till markus.

helt sjuk är att vi firar TIO år iår också :P
jag skulle verkligen vilja gifta mig iår med, men det lär väl komma i skym undan iochmed huset :)

så såhär ser det ut nu :)
tittar väl in om några veckor igen, om ni inte orkar hålla ut så behöver ni inte :P

KRAAAAAAAM från världens lyckligaste lindis !


Kommentarer
Postat av: thyran

Heey Linda och grattis till huset :)

Jaa jag vill ha det spelet! Spelade hemma hos kusin för några veckor sedan och vi satt nog i flera timmar och nötte ;p hihi.

Så de måste införskaffas framöver helt klart :)

Kramkram

2010-03-16 @ 19:52:39
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: thyran

Jaamen de förstår ja!! Så tråkigt med lägenhet när de blir sommar också. Hoppas på lite heminredningsbilder här i bloggen sen då:)



Å tack, va söt du är! :) Jag har inte ens tänkt på det sättet... att kroppen kanske formas å att man blir mindre även fast de inte visas på vågen alltså. Hrm.. nu fick jag mig en tankeställare :)

Men nu ska ja ta och sluta med cambridge och trappa upp till vanlig mat igen men försöka äta lite nyttigare än tidigare.

Skönt när våren kommer så man kan ta lååångpromenader i solen:)

Å du föresten, såg din profilbild på facebook och gud va du har blivit smal!! =)

Sköööt om dig, kraaaam

2010-03-18 @ 21:20:18
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0