long time ago..

förlåt för det !
men jag har verkligen inte haft tid att sitta här o blogga. ska försöka uppdatera lite då o då, för det är ju fortfarande en del som klickar in sig här i hopp om att jag ska ha skrivit någon rad.

vi är redan inne i juli månad, och jag gick på efterlängtad semester igår.
underbart är det, men det kommer bli ännu bättre när markus också får semester.
han jobbar nästa vecka också, sen så :)
jag börjar jobba igen den 2:a augusti.

sedan en vecka tillbaka är vi hundvakt till enzo, jossan o martins amstaff. världens snällaste hund som ser mer farlig ut än vad han är :) det går jättebra och det kommer bli tomt sen när dem kommer hem.
jag vill nog inte lämna tillbaka honom, hihi !

idag är det superbra väder, och vi ska åka ut till stugan på storsjön direkt efter att markus har slutat jobba.
som jag ser fram emot det ! imorgon ska det ju också bli kanonväder, så då ska vi sola o bada hela dagen :)
enzo och molly (mamma o pappas hund) kommer att få springa fritt på en hel ö, så dem kommer att trivas som fisken i vattnet. ön är ganska stor och det är bara våran stuga + en annan stuga på den. och dem är aldrig där, + att den ligger en liten bit ifrån våran, man ser inte till varandra.
det ska bli så roligt att se hur dem beter sig nu när dem blir två stycken. annars är det ju bara molly där ute :)

snart har det gått 1 helt år sedan jag opererade mig också, helst vansinnigt vad fort det går.
jag måste också få säga att hittills är detta året det bästa året i mitt liv. äntligen har jag fått tillbaka mitt liv, och jag kan knappt tro att jag faktiskt har gått ned 40kg. lyckligare lindis än mig får man leta efter just nu tror jag :)

allting med huset går bra också, vi har just rustat upp vårt "arbetsrum", målat, lagt nytt golv osv..även köpt ny dator, nytt datorbord och stol :) superbra blev det, och vi är helnöjda :)

nu ska jag lägga in någon bild, sedan avsluta och börja förebereda inför eftermiddag med packning o allt !
ha det så gott !
kramis <3

observera att vi dock inte hunnit gjort så mycket på tomten mer än att ta bort alldeles för mycket fula buskar osv :)







Kommentarer
Postat av: Johanna*

Låter toppen :) Ser fram emot de! hihi!

2010-07-08 @ 16:13:53
URL: http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hade jag kunnat gilla din nya bild på facebook hade jag gjort det!! gud vad du kämpat och jag beundar verkligen din vilja att komma dit du är

jag hade behövt den själv hehe

du är jätte fin!!

2010-09-16 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0