söndag !

hej vänner !

nu har en helg snart gått igen, attans så fort det ska gå.
men det har varit en toppenhelg på alla sätt o vis :)

i fredags så var vi hemma hos markus föräldrar på dubbel femtio års fest :)
det var riktigt trevligt o vi avslutade kvällen vid 3.
igår var vi trötta men mådde riktigt bra :)
jag fick äntligen använda min superfina klänning som jag köpte för 2-3 veckor sedan.
det var lite kämpigt att få igen klänningen just då när jag köpte den, men nu när jag skulle ta på mig den så var det lätt som en plätt :) så det var riktigt roligt :)

igår så gjorde jag och markus en del nytta här hemma som är så skönt att ha ur världen.
vad var kan jag berätta vid en senare tillfälle :)
vi var även hemma på jugasvägen och umgicks med markus familj samt hans farbror och fru.
dem bor i växjö men åkte såklart hit i fredags för att vara med på festen.

idag så är det min tur att ha kalas, jag fyllde ju som sagt 23 i måndags.
så klockan 14 ska jag ha kalas hemma i boänge.
imorgon ska jag också ha kalas, då för markus familj.
sen någon annan kväll i veckan blir det ännu mer kalas, då för storasyster jeanette o hennes familj :)
blir en hel del kalasande nu :) hihi !
sen så ska det väl bli lugnt ett litet tag iallafall.

idag har markus bror fredrik o hans tjej linda BF, beräknad förlossning.
men jag tror inte att det blir någon bebis idag, den kommer nog nu i början på februari.

nu till helgen som kommer så ska nog jag åka o hälsa på emma i västerås :)
markus åker till åre med jobbet på torsdag, så då ska jag passa på att hälsa på henne :)
hoppas även att fia vill följa med :) det skulle vara grymt roligt :)

annars i veckan så blir det som sagt lite kalasande, har även lite viktiga saker som skall fixas så att alls känns på riktigt.
det kommer ske lite grejer nu, och jag är superglad !

nu ska jag klä på mig o sedan åka handla lite inför kalaset.

vi får se när vi hörs nästa gång :) det kommer nog inte dröja alltför länge !
vill så gärna berätta den glada nyheten jag har :)

pussokram !

jag är såhäääääär glad :)

Kommentarer
Postat av: Fattie

Svar: Grattis till dina tappade kilon :)



Jo jag började tappa hår efter ungefär 3månader tror jag det var. Det tog bara någon månad innan jag fick nog och helt enkelt klippte av allting. Håller frisyren kort nu då jag fortfarande tappar en hel del hår. Jag hoppas att det blir tjockare i framtiden dock, och kanske då kan jag spara ut det igen.



Nej jag äter inget speciellt för håret. Det enda jag gör är att klippa mig varje månad, och om jag vill byta hårfärg så använder jag toning utan ammoniak för minimalt slitage.



Kul att du tycker om min blogg :) och lycka till med håret!

2010-01-31 @ 20:51:50
URL: http://tjockasmalajag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0