skriver väl lite idag också då :)

ni kan kalla mig grymmen :) hihi !

har jobbat idag, och det har gått bra :)
det enda som inte är okej är att det är så sjukt jäkla kallt på jobbet.
man fryser verkligen häcken av sig, fötterna o händerna är kalla jämt och hela kroppen består av gåshud.
inte så roligt..och då har vi ändå tröjor o dyligt på oss.
hoppas verkligen att det blir bättre, för det är jobbigt att frysa dagarna i ända.

imorgon sägs det att det ska bli storm, fy tusan !
jag vill inte ha nå mer snö nu. allt kan få tina bort för nu vill jag ha vår, eller visst kan väl snön få ligga kvar men det borde bli varmare. skulle inte vara fel med en värmande sol ute heller :)

har för ett tag sedan ätit mat, gjorde ett litet ihopkok som bestod av bacon, majs, purjolök, gul lök och milda matlagningsgrädde ihop med pasta.
det var faktiskt gott, trots att det ser ut som en spya ;) haha ! nedå, inte riktigt :)

åh, madde ! det skulle vara supergulligt om du ville hjälpa mig :) ska spåna lite i det o fundera lite till så mailar jag dig med dem två bilderna som ska vara med :)
tusen tack ! guld värt :)

imorgon är det redan onsdag, sjukt skönt :)
jag längtar så in i nordens till fredagens femtio års fest så jag snart inte vet vad jag ska ta mig till :)
sedan längtar jag också till jag ska åka o hälsa på emma i västerås, det blir förmodligen helgen efter denna som kommer nu :) förhoppningsvis så följer fia med också :) wiho !

nu ska jag snart krypa till kojs, ligga i sängen o kolla på tv innan paradise hotel börjar !
gonattis !

gammal bild, men det vet ni väl redan vid detta laget..rätt så uttjatad denna :)

Kommentarer
Postat av: JohannaMariaMs

Tack så jättemycket :D Sådana kommentarer värmer alltid extra mycket ska du veta!



Ps, här är det redan storm.. Har kommit hur mycket snö som helst (mera snö) JAG VILL HA SOMMAR :p

KRAM

2010-01-27 @ 20:45:28
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0