måndag & födelsedag !

hej vänner !

då var det måndag igen. och jag känner på mig att denna veckan kommer gå så sjukt segt.
jag längtar jättemycket tills på fredag. då blir det femtio års fest uppe på jugasvägen :)
markus mamma fyller femtio på onsdag och markus pappa blir femtio på fredag :)
så det kommer bli ett stort kalas :)
det jag ser fram emot mest är att jag ska få använda min nya klänning :) hihi !

idag har jag jobbat, usch vad jobbigt det var att gå upp imorse.
det tog verkligen emot, men jag kom upp och sedan så blir jag rätt pigg på en gång jag kommit upp och börjar fixa o dona med det ena och andra :) tur det !

dock blev det en kortdag på jobbet, jag gick hem vid halv 2.
hade tid på sjukhuset för mitt 6månaders återbesök.
var och lämnade en jäkla massa prover förra veckan.
jag var helt säker på att mina prover skulle vara dåliga, men icke sa nicke (och hicka) haha :) skoja bara !
prover var jättebra, dem låg till och med över det vanliga..alltså att jag har ett överskott av olika ämnen.
men det gjorde inget, det var inte jättehögt så jag behövde inte sluta äta några tabletter.
särskillt ett prov var jag mest nervös för..och det var kalkprovet.
kalktabletterna äter jag ju knappt, men även det var bra så jag behöver nog inte skärpa till mig på den fronten :P jag kan vara lika slarvig som jag är nu :) hihi !
skönt iallafall att allt var bra ! nu ska jag dit om ett 6mån igen, då har det gått ett år..

idag är det min födelsedag också ! hurra hurra :)
dock känns det inte som om jag fyller år, men det blir väl så när man blir äldre.

imorgon väntas det jobb igen :)
nu blir det tv hela kvällen ända till kl 11..ajaj ! kommer jag vara trött imorgon också :)
men jag kan inte missa paradise hotel :)

sköt om er goingar !


gammal bild från september, drygt 1,5mån efter operationen.


ny bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0