nu var det länge sedan igen..

men bättre sent än aldrig, det har kommit att bli mitt bästa ordspråk här på bloggen :)

vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, har väl inte hänt så mycket roligt sedan sist.
jag o markus bor fortfarande hemma i boänge, och kommer väl att göra det till någonstans mellan 15-30:e maj.
vi hoppas verkligen att vi får flytta in innan 30:e maj som det är skrivit på papper.
den som lever får se helt enkelt :)

vi har så himla många planer för huset som man vill sätta i bruk på en gång, men det går ju såklart inte.
som tur är så behöver vi inte börja rusta allt på en gång medan vi flyttar in.
det vi ska göra på en gång är att rusta sovrummet.
jag har allt planerat in i minsta detalj och jag har fått fria händer av markus att få bestämma helt själv hur sovrummet skall vara :) sååå himla roligt !
vårt sovrum ska bli otroligt fint och mycket romantiskt :)

efter det är klart så ska vi nog inte göra så mycket mer stora saker, köket kan vi inte göra om på en gång.i
innan vi kan börja med det så måste vi isolera källaren och göra den helt klar eftersom vi ska göra en liten trapp dit ner från hallen/köket. källaren skall bli ett vardagsrum :) åååh, allt kommer bli så bra när det blir klart :)
jag vill att allt ska göras på en gång, men det går ju självfallet inte. allt kostar ju pengar, och det vi ska göra är ju inte direkt små pengar det handlar om. så man får ta en sak i taget och bo in sig lite innan man börjar med dem stora sakerna :)

idag åkte markus till spanien också. hur tråkigt som helst för mig men hur roligt som helst för honom :)
fotbollslaget skall dit på träningsläger i ungefär 1 vecka samt gå o se på fotboll i barcelona.
markus kommer vara så nöjd när han kommer hem :)
jag är så glad för hans skull, han förtjänar verkligen det här !
som jag kommer sakna honom..eller jag gör det redan nu. kommer bli en rätt jobbig vecka, och jag hoppas verkligen att den går fort.

ikväll ska jag o lillasyster marie se på film :) nyckeln till frihet som går på tv4 film klockan 22.50 :)
den är sjukt bra :)

annars då, allt rullar på som det ska.
jag mår förträffligt bra och trivs otroligt bra med mig själv !
i torsdags var jag ute o joggade, KORS I TAKET :) det gick faktiskt bra, det blev nog ca 2km :) supernöjd är jag :)
denna vecka ska det bli mycket träning, båda styrka o kondition.
mitt mål var ju att gå ned 35kg, och det har jag gjort nu. faktiskt mer också.
jag vill inte bli så mycket mindre än vad jag är nu, för det är liksom inte jag. så jag hoppas på att detta börjar avta nu. tänk om jag skulle gå ned 4kg till o hamna på 70kg..det går liksom inte !
jag, Linda Löfgren kan inte bli en planka på några vis. då skulle jag inte trivas alls !
nu ska jag bara försöka bygga upp mina förtvinade muskler ;P hihi !

nu har jag skrivit mycket, hoppas ni tycker om det :)
lägger in någon ny bild också så hörs vi väl om några veckor igen, hihi !





det har varit dop också :) för min lilla godisbebis som jag är gudmor/fadder åt :)
My Gabriella Josefin :) min lilla hjärtevän !

sköt om er så länge !
KRAM !


Kommentarer
Postat av: Angelica&Helena

kul att du uppdaterat. roligt att läsa! vad fin du är! puss puss från oss

2010-04-13 @ 19:44:24
URL: http://aquaofvitae.blogg.se/
Postat av: Rosie

Va fin du är Linda :)

2010-04-18 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0