måndag !

hej vänner !

måndag igen då, veckorna bara susar iväg. det står verkligen inte på nu förrän sommaren är här :)
den här sommaren kommer bli den bästa, med hus o allt :)
kommer verkligen att ha massor att göra också, men det ska bara bli roligt :)

har jobbat idag som vanligt :)
dagen gick riktigt snabbt, kan bero på att vi för tillfället sitter på världens bästa projekt :)
jag älskar verkligen det projektet :)
hoppas dagen går lika bra imorgon som den gjorde idag, och inte minst lika snabbt :)

markus o dem har nu påbörjat sina resa hem till sverige !
känns superskönt ! snart får jag kramas o pussas igen :) som jag har saknat honom !

har duschat o gjort mig klar för kvällen nu.
marie o jag var ute o gick med mollan för ett tag sedan också.
var även o solade lite solarium efter maten idag..självklart så brände jag mig i ansiktet.
hoppas det lägger sig till imorgon :)

ne hörrni, nu ska jag gå o föna håret !

kramis !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0