lördag !

godmorgon !
imorse vaknade jag av mig själv vid halv 9. jag har fasen blivit skadad av att gå upp 6 varje morgon, för så fort jag vet att jag får sova länge så vaknar jag alltid tidigt.
gick väl o la mig vid halv 1 kanske, somnade nog inte förrän vid 2 kanske.
låg och pratade ganska länge med markus innan jag skulle sova. min lilla plutt !
men igår festade dem till det lite, drack öl o spelade pingis o kort :) så det var en glad markus jag pratade med igår kväll. det kändes så skönt att höra honom glad för en gångs skull. för alla andra gånger jag pratat med honom har han låtit så uppgiven o ledsen.
men nu har dem ställt in sig på att dem nog får bli kvar i några dagar till. som sagt så har dem ju flyg hem på tisdag..men som det ser ut nu så tror jag att det också kommer att bli inställt.
dem sa på nyheterna i morse att askan nu sprider sig mer till spanien och det är ju där dem är.
så där kommer det nog förbli stängt. skulle vara ganska skrattretande om dem öppnar flygtrafiken på arlanda men håller den stängd i spanien. då skulle jag nog börja griiiiina !
är det så att flyget blir inställt på tisdag så ska dem försöka hitta en buss i spanien som kan köra dem till sverige.
time will tell i guess !

har alldeles nyss kommit från en långpromenad med molly på 1h. riktigt skönt var det !
vi har gått i skogen och efter ån. jag hoppades på att få se bävrarna som har bo här i ån..men det gjorde jag inte.
har dock sett dem bra många gånger nu men det är alltid så faschinerande att se dem igen :)

idag ska jag på kalas hemma på jugas, sedan bär det nog av till josefine där det skulle vara fest.
men som sagt, jag ska vara nykter :) ska bli skönt med en helt nykter helg.

ska snart duscha o göra mig iordning för dagen !
hoppas ni får en härlig lördag, trots att vädret är skit..iallafall här :)
kramis !

här har vi dem två födelesedagsbarnen denna vecka :)
grattis på er !



och lilla markus o robin som är fast i spanien :(


om ni undrar varför markus ser ut sådär så är det för att han sitter o spelar tv-spel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0