en härlig söndag !

ja, det är vad det är idag :)

jag trodde att jag skulle sova länge idag, men det gjorde jag inte.
markus och jag låg och smsade med varandra inatt till kl 4 ungefär :) så jag trodde verkligen att jag skulle sova bort hela förmiddagen, men det gjorde jag som sagt inte.
molly kom o väckte mig halv tio, så då klev jag upp.
åt lite frukost o sedan gick jag o mamma ut o gick med molly.

igår så var jag först på kalas hemma hos markus föräldrar, henke har ju blivit tjugoåring :)
där bjöds det på god mat som bestod av grillat kött samt potatisgratäng och till efterrätt blev det tårta :)
det var riktigt trevligt :)
när klockan blev 7 så skjutsade jag henrik till lassas, han skulle på fest hos en kompis.
efter jag gjort det så styrde jag bilen ut till josse som hade fest :)
jag var dock nykter men var där en sväng o hälsade på alla fina flickorna :) ska väl inte glömma grabbarna heller, det var riktigt roligt att se alla :)

jag hälsade även på matilda o linda som satt o drack vin i lindas otroligt fina o mysiga lilla "stuga" som hennes pappas byggt till henne på gården :)
tänk er en friggebod med kök o toalett samt loft :) den är så charmig o mysig !
satt där o pratade med dem ett tag, det var också roooligt :)

innan jag åkte hem så ringde jag till henke för att kolla om han ville ha skjuts hem innan jag skulle åka hem o sova. det ville han, så då åkte jag o hämtade honom. snäll som jag är :) men vad gör man inte för att ställa upp, det är alldeles för långt att gå hem därifrån nu..för det var inte speciellt varmt igår kväll heller.
på sommaren så skulle det gått bra, men inte nu :)

när jag kom hem så ringde markus, pratade med honom ett bra tag innan jag sedan gick upp o la mig :)
hade tänkt att jag skulle sova, men så började vi smsa jag o markus o då kunde jag inte sova :)
helt otroligt vad jag älskar den pojken ! är så glad att han är min och att vi snart får flytta in i huset :)
hela mitt liv är verkligen på tipp topp nu :)

idag har jag suttit ute på altanen och solat :) jag hoppas verkligen att jag fått lite färg, men det verkar inte så :P
visar sig kanske imorgon. jag kommer att vara en blekfis gemfört med markus..inte roligt :)

alldeles nyss var jag ute på en halvtimmes promenad med mollan :)
snart ska jag duscha o sedan invänta gossip girl :)

ha det kanon !


jag är så glad o stolt över att få vara My¨s gudmor !
min söta lilla hjärtvän som jag kommer göra allt för !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0