torsdag !

bättre sent än aldrig, right ? :)

jobbdagen har gått bra, jag gjorde 3 över mål så jag är mer än nöjd.
ska också säga att mina nörske gutter gjorde bra ifrån sig då även dem klarade mål.
så roligt när det går bra för hela gruppen, eftersom vi strävar efter samma mål.

idag när jag kom hem efter jobbet så började jag städa här hemma.
kände att det var dags nu för lite mer städning än bara veckostädning.
tog tag i vårt vitrinskåp där vi har en massa finglas som står på glashyllor samt alla andra hyllor med diverse glas o sprit på.
glashyllorna är dem två översta, och jag vill inte påstå att dem varit dammfria. haha, usch så skåpet sett ut. (tycker jag då..)
jag diskade vartenda glas och jag dammade varenda pryl o varje hylla. så nu är det jättefint där inne, så fint så jag till och med kan ha spotlight lampan tänd :P hihi.
dammade i alla andra rum också samt att jag städade toaletten. nu är allt i sin ordning ! skönt.
har också bäddat rent i sängen, myyyyyys :)

imorgon är det äntligen fredag !
jag slutar vid 3 imorgon, har en sak att göra så därför ansökte jag om ledighet i 1 timme :)
vad som annars händer imorgon är oklart, blir väl till att se på sverigedamernas match gissar jag..
sen på lördag är jag hemlös från klockan 15 :) får se vad jag hittar på.
markus sa att jag kunde åka till ikea o köpa nya kuddar, för våra som vi har i sängen är verkligen på sista refrängen..så det blir väl så :)

nu ska jag dricka lite lättdryck, päronsmak samtidigt som jag sväljer mina två sista tabletter för dagen.
på återseende goda vänner !


IDAG KLARADE JAG MITT FÖRSTA DELMÅL ! angående vikten såklart :)
blev så hiiiiiimla glad ! det går verkligen nedåt.

jag är nog lite full på denna bild :P
är ett tag sedan den togs också.
jag o gogumman :)


Kommentarer
Postat av: trillskan

jaa de gör väl de :)

jag kommer hem nu i helgen, åker hem imorgon?

ska vi försöka träffas kanske? :)



pussis

2009-09-03 @ 22:25:33
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0