söndag !

nu var det riktigt länge sedan jag skrev.
ska knåpa ihop några rader nu tänkte jag !

i fredags så var det firmafest, det var riktigt roligt och lika blött som vanligt :)
det finns en del tendenser att det blir för mycket av det goda på våra firmafester.
kanske inte för alla, men för flertalet iallafall :)
jag tog det dock lugnt, är ju lite osäker än på hur mycket jag dricka osv.
så jag drack väl kanske 3 glas bål och 1,5 öl :)
vid tolv kom min lillasyster och hennes pojkvän och hämtade mig :)
då var jag trött och det var riktigt skönt att få komma hem och gå o lägga sig.

igår var det lördag.
jag spenderade några till timmar i valbo med marie o jonatan.
försökte hitta något fint klädesplagg, men allt var riktigt fult.
vad är det för jäkla kläder som kommit nu egentligen...ingenting  som föll mig i smaken.
blev riktigt less..fick med mig en tunika, hårspray och schampoo hem iallafall.

sen kvällen igår tillbringades hemma hos fia där det var fest !
riktigt trevligt var det och vi avslutade kvällen med en utgång på lobby.
det var otroligt mycket folk, men konstigt nog inte alltför mycket folk som man kände igen.
tråkigt, jag älskar ju att träffa folk ute som man inte sett på länge.
någon kändis blev det väl igår, men inte alls så många som jag hade hoppats på.

idag mår jag bra :)
sitter i soffan o ser på idolrepriserna.
funderar på om jag ska åka hem till jeanette o barnen en liten sväng nu på eftermiddagen.
det var alldeles för länge sedan jag träffade dem nu.

ska duscha lite nu o klä på mig.
vi hörs väl snart igen gissar jag på :P inte :)

jag skulle lägga in lite bilder åt er tänkte jag, men det funkar inte.
kan testa lite senare igen, så får vi se.

hejpa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0