onsdag !


idag blev vi klara med det norska projektet :) känns superbra.
det roliga kommer nu då vi ska ringa till danmark istället :)
känner mig lite ringrostig på det, men kommer in i det danska språket väldigt bra bara jag får ringa lite.
hann ju ringa lite på eftermiddagen idag, samt göra en intervju.
det gick klockrent, och han dansken i andra änden hade tålamod med min katastrofalt dåliga danska :) haha !
imorgon blir det en heldag på danmark, det ska bli roligt att se hur det artar sig.

idag ringde dem även tillbaka från kirurgen i gävle, jag kommer få göra alla mina återbesök hos dem eller hos min husläkare i framtiden. men just det här första 6-veckors återbesöket vill dem att jag gör i sthlm.
på ett sätt förstår jag det, men samtidigt så tycker jag att det känns tråkigt och vääääldigt jobbigt.
jag vill ju inte ta ledigt en hel dag från jobbet..så mitt sista hopp nu är att ringa o fråga om vi kan ta det över telefonen istället. det måste ju gå :)  men med min ...ja, den där kan ni ju redan :P
så imorgon får jag ringa till ersta o fråga.

vad händer i helgen då tro..
har faktiskt inga planer alls. markus har kastat ut mig på lördag iallafall :)
han ska ta hem hela jobbet hit o se på sverigematchen.
så då fick ju inte jag vara hemma :)
men jag läste något om att en till sandvikshelg väntade för matilda :) hoppas det är den här helgen :)
är lite smått sugen på att försöka dricka lite..o kanske till o med gå ut en vända :)
ja, vi ska inte hoppas alltför mycket.
det är ju faktiskt magen som bestämmer över mitt liv o mina val nu :)

markus har börjat med mat nu, det bli enkel husmanskost idag :)
falukorv o fullkornsmakaroner :) enkelt med gott.
laxen o det vi åt igår smakade grymt bra :)
jag brukar inte tycka om fisk, men gud så gott det var :)

ha det kalas !

förövrigt så längtar jag till fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0