måndag !


hej vänner :)

det blir några dagar mellan gångerna jag bloggar.
har sagt ett flertal gånger att jag ska bli bättre, och jag försöker jobba på det.
men tyvärr så misslyckas jag. ska ge det en chans igen, dock inte ett löfte.
i lördag så var jag på kalaspartaj hemma hos tette :)
vi var 11 tjejer tror jag, och vi hade riktigt trevligt.
det bjöds på läskande god bål o för att inte tala om tacopajen som var otroligt god !
det gjorde du bra tessan, och ni med lisette o johanna :P
måste även tillägga att jag är förvånad över att det gick så bra att dricka alkohol.
köpte mig en vinflaska på endast 8,5% för att jag inte ville dricka så starkt.
och jag drack upp hela, fast det var på ett antal timmar. från typ halv 7-7 till 12 ungefär :)
sen köpte jag också en öl inne på krogen, den fick jag också i mig.
att dricka den tog ungefär 1 timme, visste hade jag kunnat dricka den snabbare, men jag vill vara försiktig med kolsyra såhär i början. den brukar tydligen kunna spela magen ett spratt..och det vill man ju inte råka ut för om man o roar sig :)

har inte några nyheter att berätta om huset heller.
jag gissar på att vi hör något ifrån mäklaren på torsdag eller på fredag rättare sagt.
på torsdag så är det ju dags för en visning till, tråkigt nog.
åh, vad jag verkligen vill flytta dit..vi ska på visningen på torsdag också, för markus pappa ville också följa med o se. inte mig emot, jag går gärna o kikar lite igen :) hihi !

igår såg jag o markus på filmen "män som hatar kvinnor", och gud vilken bra film !
den som inte har sett den borde göra det, snarast :)

imorgon ska vi till markus o höra om hur det ser ut för ett eventuellt huslån.
hoppas verkligen att det går som det ska.
men det borde gå bra, båda har ju fast anställning och en inkomst..så jag ser inga problem med det.
å andra sidan så vet man inte hur dem prioriterar nu eftersom det är lågkonjuktur..kanske kan dem neka en lån pga det..jaa, jag vet inte riktigt.
till banken ska vi imorgon iallafall. håll tummarna !

nu blir det sängen !
sköt om er godingar !

p.s det kommer bilder från helgen så fort jag lagt in dem på datorn d.s

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad roligt att ni hittat ett hus så nu håller jag verkligen tummarna för att de går bra för er:D Kraaam

2009-09-07 @ 21:29:43
URL: http://mmadeleneeriksson.blogg.se/
Postat av: johanna

Lycka till med huset nu tjejen!!

2009-09-08 @ 10:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0