måndag !


nu ska jag uppdatera er lite !
har varit full rulle ett tag här nu, men äntligen har det lugnat sig.

hela helgen har vi gått o varit spända inför denna dagen.
idag var budgivningen på huset.
det var bara vi och en till budgivare som var med.
tyvärr blev det inte vi som köpte det.
men jag är glad att vi handlade rätt. för pengar som huset köptes för är på tok för många.
nästan två miljoner gick det för.
och ibland så lär man ta sitt förnuft till fånga o vara realistisk, även om man lär bita i det sura äpplet.
men för vår del så känns det trots allt bra !
vår tur kommer snart, och förhoppningsvis så känns det bättre att lägga pengarna på nästa hus som kommer, där man kan använda pengarna på ett annat sätt, än vad dem skulle gjorts om vi köpte detta huset.

på jobbet rullar det på i vanlig anda.
trivs fortfarande som fisken i vattnet och jag tror fasen att jag aldrig kommer tröttna på detta arbetet.
jag är så glad för att jag har en arbetsplats som jag ser fram emot att komma till varje morgon.

min viktminskning går toppen !
sammanlagt har jag nu tappat 14 kg och 17cm runt midjan :) det tar sig med andra ord !
ingen kan vara gladare än jag.
igår när jag mätte mig runt midjan blev jag så glad när jag sedan satte måttbandet där vid det varit förut.
shiiiiit vilken jäkla skillnad, kan inte tro att det är sant !

den här dagen har minst sagt tagit kol på mig...åt inte mat förrän jag kom hem från jobbet och allt med budgivningen var över. har mått så dåligt o varit så nervös så jag inte har kunnat ätit något.
huvudvärken börjar avta nu, äntligen.
så nu ska vi krypa ner jag o min söta, underbara och världens bästa markus :)

hoppas ni alla mår toppen !
det har varit mycket nu, därav den dåliga uppdateringen.
ska bättra mig igen..sorry :)

kan kanske lägga in någon ny bild imorgon :)
finns nog någon på kameran :)

sköt om er !



Kommentarer
Postat av: mia

ni är såå söta :D

2009-09-14 @ 21:59:38
URL: http://mariasonka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0