friiiday !


finally friday ! yes :)

tänk att man går och längtar efter helgen hela veckan :)
måndagar o tisdagar är värst..onsdagen känns alltid bra när den går mot sitt slut..men torsdagen är skönaste när man kliver upp o tänker för sig själv att: åh, nu är det bara imorgon kvar, sen så får jag sova :)
och att jobba på en fredag går ju kanon, för då vet man att sedan så nalkas det helg :)

jag gick ju som sagt hem vid 3.
vi var på en visning av ett hus som vi känner ganska mycket för.
hoppas verkligen att det är våran tur nu..eftersom vi blev omsprunga på sluttampen av budgivningen på ett annat hus i februari.
både jag o markus är såååå sjukt trötta på att bo i lägenhet nu, så vi vill bara härifrån.
har ju trots allt bott här i 3 år nu. så det kanske är dags att röra på sig nu :)
och att köpa hus för oss känns inte riktigt som en big deal, vi har varit tillsammans i 9 år varav 3 år som förlovade, samt att vi bott ihop i 3 år.
så jag o markus har prövats i både lyckliga o svåra stunder under dessa 9 år.
detta känns som ett helt naturligt steg att ta !
men än ska vi inte ställa in skorna, det var ganska många på visningen..men hoppet överger en aldrig !

väntar på att fia ska ringa, blir nog till att umgås med henne ikväll.
hoppas hon ringer snart så det inte blir så sent :)
känner mig alldeles mosig i kroppen, ansiktet kokar mer eller mindre..men jag känner mig inte sjuk iallafall :)

sitter o tittar på sverige-norge nu, damerna :)
dem ligger under med tre-noll, men jag hoppas dem vänder.

vi hörs !


bjuder på några bilder :)






Kommentarer
Postat av: Lisette

Super skoj att du var med igår =)

2009-09-06 @ 18:27:56
Postat av: Anonym

Tack själv gumman, och tack för att du kom, en riktig toppen kväll :D Kramar

2009-09-06 @ 23:02:31
Postat av: Anonym

tack lisette :) jag tycker det var jätteskoj att vara med :) ni är så roliga o charmiga ni tjejer :)

kramis !

2009-09-07 @ 20:44:22
Postat av: lindis

gahh, blir tokig när namn o allt försvinner när man skrivit en kommentar..hoppas ni förstår att det var jag som skrev en av dem anonyma :)

2009-09-07 @ 20:45:30
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0