onsdag !

nu var det ett tag sedan igen :)
kommer inte skriva något längre inlägg nu, för klockan är mycket o jag ska snart krypa ner.
onsdagar och torsdagar är dem enda dagarna jag tillåter mig själv att vara uppe till tio.
annars är det sängen klockan nio, och jag ska helst av allt sova innan halv tio :)
men idag är det efterlyst, och jag älskar det programmet.
det är så himla bra, och jag blir så glad när dem tar fast människor som begår brott, allra mest dem som åker fast som gjort brott mot andra människor.
som den här stackars patrik, han blev brutalt misshandlad av ett gäng på fyra män. helt ensam var han och det var helt oprovocerat !
det bästa av allt var att männen fastnade på övervakningskameror, så dem åker garanterat fast ikväll.

hur mår jag då, jo jag mår toppen !
jobbet rullar på, vissa dagar är bättre än andra. men så är det ju alltid !
min vikt går även nedåt, och nu är jag tjugo kilo lättare.

ska lägga upp några nytagna bilder här framöver !
nu ska jag krypa ner, är en dag imorgon också.

roligt att se att alla ni läsare är kvar trots att jag är så värdelös på att uppdatera :)
ska inte lova att jag ska bättra mig, för det vet vi ju hur det brukar bli..haha !

sköt om er !
kramar !


stort grattis till dig också gumman !
är superglad för din skull !




Kommentarer
Postat av: Diana

Såg också efterlyst. Jag blir så upprörd men ändå glad att dom får fast så många tack vare de. Förbannade över straffet 16 åringarna fick för mordet på Theres, 1 år 8 månader...iofs överklagat men ändå, helt jävla sjukt.

2009-10-29 @ 23:43:57
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0