lördag !

skönt med helg !
jisses vad veckan har gått fort. synd att helgerna går minst lika fort :(

gårdagen bjöd på ett riktigt lyckorus när jag vid halv 12 tiden fick detta sms:

Idag klockan 9.32 föddes vår dotter My, hon är 49cm lång och väger 3472g.
My har blå ögon, mörkt hår med små lockar :)
Kram Martin och Josefin :)

GRATTIS JOSSAN O MARTIN !
Ni kommer att bli underbara föräldrar, och jag önskar er all lycka !

Hela tiden har jag sagt att det kommer bli en flicka :) och jag hade rätt också :)
Jag är grym, men inte lika grym(t) som My¨s födelsedatum 09-10-09 :) lite häftigt faktiskt :)

Jag blev så otroligt glad, glädjen spred sig genom hela kroppen !
även några glädjetårar blev det :) som jag längtat efter detta lilla hjärtebarn :)
och som jag längtar efter att få hålla i henne !

Igår åkte vi in till valbo, jag och markus.
vi handlade lite grejer på ikea, bl.a nya kuddar till sängen :)
markus köpte även en helt ny outfit till idag som bestod av nya jeans, slips och en skitsnygg väst då han ska på 40års fest, han kommer vara så himla stilig !

Handlade även lite saker till My :) en supersöt hello kitty mjukisdress i rosa o i sånt där supermysigt tyg :)
köpte även en gosedjursmjukiskudde :)
har en känsla av att jag kommer handla ihjäl mig ;P hihi !

Kvällen igår spenderades hemma hos fia o peter :) framför tvn o idol :)
Ska även dit ikväll o se på fotbollsmatchen, det ska bli skoj !

Nu ska jag äta upp min yoghurt som jag sitter här o trillskas med :)

Ha en fin lördag !


Kommentarer
Postat av: Tette

Hej Linda, vilken fin blogg du har! Såg bloggadressen på din facebook, ska försöka följa den så gott jag kan haha. Kul att du skriver om operationen och allt, jag kände dig ju inte innan, så jag vet ju inte hur du förändrats. Men det är verkligen härligt att se hur glad och positiv du är hela tiden! En riktig glädjespridare är vad du är! ;D ses på måndag, kram på dig/ Therese på jobbet

2009-10-10 @ 15:13:09
Postat av: Diana

Sv; Aha va kul. Ska genast lägga till dig i favoriter och följa din blogg.

Operationen är nog en av mina bättre beslut också. Men ibland kan jag fundera om man kommer få några biverkningar längre fram i livet. Jag har bott i Gävle men vi har haft pizzeria i Sandviken.

Lycka Till!!

2009-10-11 @ 10:54:44
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: pillan

hej jag funderar på om man skulle våga op sig för man vet inte hur det ska gå. nu och i framtiden men vill gärna få kontakt med anndra

hoppas /svar

2009-10-11 @ 23:54:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0