lördag, äntligen helg !


då var det helg igen !
toppenskönt :)

började med att jag sov alldeles för länge idag..så jag har nästan nyss klivit upp.
men går man upp 6 varje dag i veckan så borde man få sova ut lite på helgen :)
synd bara att det blir så lite av dagen kvar när man sover bort den.
men det var skönt, så det var värt det :)

igår bowlade vi med jobbet, det var hur roligt som helst :)
jag fick 137 poäng på min första serie, och det är väl rätt så bra, iallafall för att vara mig :)
sen hur det gick dem andra 3 serierna behöver jag väl kanske inte tala om :P
inte lika bra som första iallafall, men jag tror att jag kom tvåa på totalen iallafall :)
det får jag vara nöjd med :)
efter bowlingen som slutade halv 5 så gick jag till bilen o åkte sedan hem.
åt mat med markus o hans jobbarkompis krille, sen så åkte jag till fia där kvällen skulle tillbringas med henne o peggy o idol på tv med michael jackson som tema :)
en toppenkväll o jag hade riktigt trevligt ! vi spelade även buzz, där var min insats lika bra/dålig som på dem andra 3 serierna i bowlingen, haha :)
fia vann som vanligt, förstår inte hur hon gör men hon vinner fasiken alltid :)
åkte hem efter att idol var slut, lade mig i sängen o kramades lite med markus :)
sen så slocknade vi båda två :)

idag är det lördag, markus har åkt till hans föräldrar för att han ska fixa lite med bilen.
jag ska ta vara på dagen alldeles snart, ska duscha o dona o sen ska jag nog ta cykel hem till boänge en sväng.
har sett att det är riktig motvind åt det hållet jag ska cykla åt, så ser ni någon efter stadens gator som inte kommer framåt på cykeln så är det jag :) haha !

ikväll ska jag åka hem till jossan o my :) martin ska på fyrtioårs kalas så jossan o my blir solo ikväll :)
hon ville ha lite sällskap, så självklart åker jag dit :) hihi !
gosa lite med godismy :) hon äääär så sööööööt !

för morgondagen finns det inga planer än så länge, blir nog bara en lugn slapp söndag !

nu ska jag ställa mig i blöt !
ha en toppenhelg !
kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0