tisdag !

jag vill så himla mycket nu att det ska bli helg.
så trött som jag varit nu måndag o tisdag morgon har jag nog aldrig varit, eller det var väldigt länge sedan iallafall.
när klockan ringer tio i sex så går jag alltid upp. jag snoozar aldrig, men det har jag då gjort nu..
vilket innebär att det blir stressigt, och jag hinner inte varva ner förrän jag är på jobbet tjugo i åtta.
imorgon ska jag försöka gå upp på en gång när klockan ringer. och vi får väl se hur det blir med det..haha !

jobbet idag gick bra, till en början. efter lunch bytte vi projekt, och började då köra fastighet.
jag hoppas att det kommer gå bättre imorgon. men på säkerhet som vi satt på fram till lunch fick jag iallafall två stycken i bonus :) alltid bättre än inget :)

jag önskade att jag kunde berätta för er vad som händer den 18:onde maj..
än så länge så måste det förbli hemligt, eftersom jag inte alls vet riktigt vart det kommer att sluta, mer än att
den dagen kan komma att påverka mitt framtida liv.
jag förstår att ni säkert tänker att det handlar om barn, men det kan jag vara ärlig med att säga att det är det inte.
har så mycket jag vill få ut av mitt liv ännu, som inte går att göra när man väntar/har barn. så det dröjer nog något år till.
håll er till godo så kommer jag inom sinom tid att berätta, hoppas jag.

har nyligen ätit hemmagjord ost & skinksallad ! helt sjukt vad gott det är.
tror nästan jag ska äta det hela veckan. billigt blir det ju också !

markus är på träning, han kommer väl hem runt halv åtta någongång.
blir väl lite tv tittande då skulle jag tro, sen så blir det till att gå o sova !
för imorgon ska jag ju vara pigg..iallafall tillräckligt pigg så jag orkar ta på mig mascara ! inte ens det
har jag orkat gjort nu dessa två morgnar ! ändring ska det bli !

var o hämta ut mitt ellos paket på konsum enen igår också, det enda som jag tyckte passade bra var två nya leggings jag beställde, enkomt för att jag skulle få trehundra kronor rabatt om jag beställde för en viss summa.
så vårjackan o två tunikor/klänningar fick åka tillbaka idag. usch vad hemsk dem var !
men leggingsen är dem bästa jag haft ! så sjukt sköna !

nu ska jag se lite granna på tv !
må så gott goingar !

slänger in en bild på mig o söta tildis !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Näe, nu kan han komma vilken sekund som helst :D Tack så mkt, det värmer!! :)

Kramkram

2009-05-05 @ 20:48:36
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånt där om typ 18maj...näh ja gillart inte!

grrrr.. skriver man A måste man skriva B linda :)

2009-05-07 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0