tisdag !

ack så dålig jag är på att uppdatera. men jag tycker mig aldrig ha tid för att skriva !

helgen har iallafall varit kanon.
i fredags så var hemma hos sanna, där alla goingar var ! det blev en massa prat och en massa sång :)
johan är ju kanon duktig på att spela gitarr o sjunga.
tiden gick fort så jag tror klockan var närmare 3 när vi åkte hem :) det blev en toppen kväll iallafall !

i lördags så mådde vi bra också :) sov lite för länge kanske, ända till halv två..
sen tog vi cyklarna o cyklade upp till jugasvägen, spelade lite basket på västanbyskolan.
när klockan närmade sig fem så kom jossan o hämtade oss, för att köra oss upp till dem i högbo :) dem skulle
nämligen bjuda på grillat, och guud så gott det var ! grillat kött o potatisgratäng !
så lördagskvällen spenderades uppe i deras hus i högbo ! dem har även rustat köket, eller satt in ett helt nytt kök !
och det är riktigt snyggt vill jag lova. kommer kort på det sen när jag lag in alla bilderna från helgen i datorn :) kommer även bild från fredagskvällen :)

igår blev det jobb som vanligt, dagen gick snabbt. trots att danskarna börjar tröttna på oss o vi på dem :P haha !
men imorgon blir vi klara med det projektet. så undra jag vad det blir för något för mig då :)
blir nog ett projekt i nya proddan (produktionssystemet) :)

nu har vi nyss kommit hem från att ha varit o ätit på restaurangskolan :) marie min lillasyster går ju hotell o restaurang så idag hade dem kvällsöppet. så vi slog till på stort o var där o åt tre rätters middag med hela familjen :) dock utan marie, för hon serverade oss ju :)
gott var det iallafall, och mätta o belåtna är vi också :)

nu ligger markus o ser på nya simpson avsnitt, bör även tilläggas att han är helt i extas.
hur sjutton kan man tycka att det är bra ! jag avskyr det !

ska dona lite här hemma nu innan jag ska krypa till kojs !
imorse var jag ruskigt trött, så måste somna i tid idag :)

sköt om er nu mina vänner, så hörs vi..om inte alltför lång tid :)

vill även säga grattis till tildis som fyller år idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

taack gummsan :)

2009-05-26 @ 21:58:06
URL: http://trillskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0