tisdag !

nu är det bara morgondagen kvar, sen så är det långledigt !

dagen idag har varit bra ! kan inte klaga på så mycket.
förutom att jag fick kämpa på bra med danskarna idag, vissa hade riktigt svårt att förstå mig :) haha !
men efter många svenska, danska och även engelska ord så kommer man förbi hindrerna.
bara att bita ihop !

jag har fasiken ingenting vettigt att skriva idag..inte för att jag brukar ha det, men ibland kan jag ju faktiskt komma på något att skriva om. idag däremot är det tvärstopp :(

sitter o väntar på att klockan ska bli sju, hittade på ett program igår på kanal nio som var sjukt bra !
gränsbevakarna i australien tror jag det hette.
så ni som har den kanalen ska absolut se det, rikigt intressant !

jag är fortfarande så glad för min egen skull.
att jag ska få fast anställning o få ta ett större ansvar än nu är ju grymt ! går inte att beskriva hur lycklig jag är för det.
det blir ju så tryggt med en fast anställning, o allra helst nu när jag o markus är ute efter hus.
väntar o väntar på att det rätta ska dyka upp, men det gör aldrig det.
kan bara tänka oss att bo antingen i högbo eller i boänge. så antar att vi får tragla i lägenheten tills det dyker upp något !
GÄRNA IMORGON ! ojdå, kom åt caps locken ;)

nu är det slut på fantasi !
ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0